Monday, January 26, 2015

那天...

Share it Please
那天你突然问起我一些东西
曾在金店里混过的我多少都可以帮你解答一些疑问
但是自己心里也多了很多疑问

我很清楚自己
经常自己预料的都不会是事实发生的东西
所以自己也不敢想太多
所谓“希望越大失望越大”啊

见面的时候你提出了我自己预料到的东西
心里面是很开心很兴奋
但是脸上还要装平淡装酷的说“很好啊”
真是受不了我自己

我是不是也该准备些惊喜呢?
但是要准备些什么呢?

虽然你说这首旧歌不曾红过
但是我就是喜欢它给我的感觉

”就是爱你 爱着你”


No comments:

[ Me Myself ]

My Photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Life was never meant to be simple, even a simple bacteria have a very complex mechanism happening inside its body. Life is full of surprises, fun, thrill and sometimes tears, anger and disappointment. I'm gonna wrote down every single moment that I faced here, so that I'll not forget what has happened in my life. Follow my Instagram @ Spiky9007

[ Follow Me @ Facebook ]

[ Followers ]