Wednesday, February 9, 2011

中毒!!!

Share it Please
我中毒了。
很深,几乎木入三分!


心里总是痒痒的。

口说不想把它演变成习惯,
其实心里就恨不得就把它当成生活里的一分子。
每一分,每一秒。。。
无时无刻。。。


我不希望我会变成以前的那个我,
但我会向以前的那个我学习,
不再犯同样的错误,
不要再让自己后悔。


思念真的是一种病。

当你不去想的时候,
生活都会过得美好;
但是一旦突然想起,
酸酸的感觉就来了,
并且很渴望、很希望重逢的那一天。


“珍惜当下,活在当下”
是我在 TVB 电视剧《毕打自己人》里学到的东西。


我会珍惜。。。
因为我中毒了。

No comments:

[ Me Myself ]

My Photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Life was never meant to be simple, even a simple bacteria have a very complex mechanism happening inside its body. Life is full of surprises, fun, thrill and sometimes tears, anger and disappointment. I'm gonna wrote down every single moment that I faced here, so that I'll not forget what has happened in my life. Follow my Instagram @ Spiky9007

[ Follow Me @ Facebook ]

[ Followers ]