Friday, February 12, 2010

Left 4 Dead 2: First Time Experience

Share it Please
#Left 4 Dead 2 box art.#

Left 4 Dead 2, a coorperative first-person shooter game is the sequel to the award winning Left 4 Dead by Valve Corporation. The game was launched for the PC and XBOX 360 on November 17, 2009.

The name of the game may sound scary, oh yeah, the game was a little scary too ! But, as long as you got your rightful equipments and coorperation with your allies, the game is just a piece of shit.

Just like the previous title, Left 4 Dead 2 is set during the aftermath of the apocalyptic pandemic and focuses on the 4 survivers of the infections, known as the common name of ZOMBIES. For every campaign, they're several safe house and a certain objective must be fulfilled to finish the level.


Yesterday "My" Chelle dragged me along to Rannie's house to play Left 4 Dead 2. Since I've seen how she plays, and thought of it would be fun, so I agreed.

With the help of Rannie, Shawn and Orang Minyak, both of us are in the game fighting our way out of the zombie swarm in this campaign:

#The Dark Carnival, left to right: Rochelle, Nick, Coach and Ellis.#

The whole carnival was a mess made by the zombies and I would not be going there unless its really a neccesary for survival ! Started off in the safe house, but since "My" Chelle isnt leading, a mere Left-4-Dead-2-virgin like me opened the door and started to kill my first zombie.

It took us 2 hour+ to finish off the campaign (since we died a lot) and we killed 4000++ zombies in that period of time. Although I died the most, but the game was pretty awesome. Easy control, navigate around and killing, looks like I'm hooked into it !

Gotta kill all son of bitches huh ? Definately...

Thanks to Rannie for his laptop, and "My" Chelle for dragging me along.

2 comments:

Richard Ling said...

no doubt. this is a really cool game.

chelle said...

Hmm... I dragged u meh?? I asked u loh.. Not dragged... Don't say till so bad lah.. Haha....

[ Me Myself ]

My Photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Life was never meant to be simple, even a simple bacteria have a very complex mechanism happening inside its body. Life is full of surprises, fun, thrill and sometimes tears, anger and disappointment. I'm gonna wrote down every single moment that I faced here, so that I'll not forget what has happened in my life. Follow my Instagram @ Spiky9007

[ Follow Me @ Facebook ]

[ Followers ]