Friday, January 21, 2011

Share it Please
有好多好多的东西想对你说。
虽然都猜得出你会怎样回答,
但总是没有勇气,说不出口。

5 天已过去了,
虽然有些冲动,
但没化成行动。

围绕在身边的事物,
即使是不起眼的事,
无时无刻都忆起你。


既然都不是以前了,
就请不要对我太好。

有些事或许已放下,
并不代表我也放了。

错觉与误会往往就从简单的文字间产生。

或许你本来就是酱的人,
或许是我自己产生误会。

如果你再次对我好一点,
我恐怕我将会回到过去。。。


看来下次真的要鼓起勇气了。

No comments:

[ Me Myself ]

My Photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Life was never meant to be simple, even a simple bacteria have a very complex mechanism happening inside its body. Life is full of surprises, fun, thrill and sometimes tears, anger and disappointment. I'm gonna wrote down every single moment that I faced here, so that I'll not forget what has happened in my life. Follow my Instagram @ Spiky9007

[ Follow Me @ Facebook ]

[ Followers ]