Sunday, October 10, 2010

音缘

Share it Please
#演奏会舞台。#

**********

好不容易终于找到了演奏会的礼堂,
听了有近3小时的精彩表演,
觉得,“幸好我有完成我的承诺来看演奏会”。
因为我知道,我会后悔的。
 
演奏会里最让我回忆的曲子有:
大合奏
巴赫音乐创意
高山青
 
小合奏
突然发生的爱情故事
春游
 
独奏
侗乡之夜(巴乌)
 
演奏会尾声,很明显就是有encore的。
结果真得有人喊咯。
Encore的曲子,不说都没发现到,
既然是香港TVB《宫心计》的主题曲!
 
但是在这19首曲子里,
我最炸到的曲子还是《高山青》。
因为那是我曾经演奏过的,
只是他们的版本比较快而已。
 
好啦,收笔了。
下次再来咯。

No comments:

[ Me Myself ]

My Photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Life was never meant to be simple, even a simple bacteria have a very complex mechanism happening inside its body. Life is full of surprises, fun, thrill and sometimes tears, anger and disappointment. I'm gonna wrote down every single moment that I faced here, so that I'll not forget what has happened in my life. Follow my Instagram @ Spiky9007

[ Follow Me @ Facebook ]

[ Followers ]