Monday, October 18, 2010

缘 [Offline Blog for 17/10]

Share it Please
都已经不知道自己要些什么了,
这个也不是,那个也不是。。。

看着那烂手机,等待的不是虚假的短讯,
而是那简单的两三个字来照亮我的每一天。

但是,还是觉得很可惜;
可以看,可以听,可以感觉,可以感应,可以想象,
却不能真正见个面。

[可能这就是所谓的“有缘没分”吧。。。]

如果真的有机会约出来见个面,
我一定,不会毁约的。

所以我会好好珍惜现在,
我不希望把我的“希望”演变成“绝望”。

No comments:

[ Me Myself ]

My Photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Life was never meant to be simple, even a simple bacteria have a very complex mechanism happening inside its body. Life is full of surprises, fun, thrill and sometimes tears, anger and disappointment. I'm gonna wrote down every single moment that I faced here, so that I'll not forget what has happened in my life. Follow my Instagram @ Spiky9007

[ Follow Me @ Facebook ]

[ Followers ]