Sunday, October 10, 2010

无题 [Offline Blog for 8/10]

Share it Please
最近心情很乱。
偶尔会很开心,很兴奋;
偶尔就很低落,很emo。

"Wah... your work so free hor ?"
"No need go work ark ?"
"You not working meh ?"
这几句话一直出现在我Facebook那里。

老实说其实我要做的东西不算多。
目前就有两个工作了
1. 把中草药电子书里的草药部位与用途记录起来。
2. 把公司网站里所有的文章分类成12个人体系统。

虽然公司允许用MSN
但是上班时间,有谁会online叻?
就是在工作时很累,很闷,很显。。。
所以才去Facebook一下的。


谢谢经常跟我SMS的人;
谢谢常在MSN里逗到我笑不停的同事/朋友;
谢谢常来看和like我在Facebook post的文章;
也谢谢其他朋友们的鼓励与支持在实习的我们。




感情不再了。承诺,还重要吗?

No comments:

[ Me Myself ]

My Photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Life was never meant to be simple, even a simple bacteria have a very complex mechanism happening inside its body. Life is full of surprises, fun, thrill and sometimes tears, anger and disappointment. I'm gonna wrote down every single moment that I faced here, so that I'll not forget what has happened in my life. Follow my Instagram @ Spiky9007

[ Follow Me @ Facebook ]

[ Followers ]